Neem een voorsprong: informeer en digitaliseer

De digitale meters zorgen voor veel argwaan bij klanten en hebben de laatste weken voor heel wat ophef gezorgd. Het is dus belangrijk dat klanten goed geïnformeerd zijn. Dit kan je doen via communicatie en marketing. Maar het is belangrijk om deze communicatie ook door te trekken daar waar het betrekking op heeft: de factuur!

Zorg dat op de huidige facturen de nieuwe manier van werken is toegelicht en dat klanten ruim op tijd voorbereid zijn. Eens de digitale meter er is moet de communicatie rond facturen nog vlotter lopen. Zo kan je steeds persoonlijke inzichten en info in de factuur verwerken die voor elk individu anders is. Digitale facturatie via een intelligent platform kan je hierbij helpen. Zo bespaar je tijd, geld en behoud je tevreden klanten.

Digitaliseer verder dan een meter...

Interesse in het automatiseren en personaliseren van jouw facturatie- en invorderingsproces? Neem nu vrijblijvend contact op met Risolto en vraag een Digital Maturity Assessment aan zodat ook jouw debiteurenbeheer geoptimaliseerd kan worden.