Blog Banner

Tijdswinst

Artificial Intelligence: modewoord of nuttige ondersteuning?

Risolto Platform heeft een stevige fundering in AI. Waar ‘artificial intelligence’ in de sector soms als modewoord gebruikt wordt, zet Risolto AI in op concrete toepassingen. AI wordt zo een verborgen motor die de werking van ons Platform ondersteunt. Voor de gebruikers van Risolto is AI hierdoor geen zaligmakend panacee, maar een doelbewust gebruikte tool om te ondersteunen en efficiënter te gaan werken.

Labeling & personalisatie

Risolto Platform zorgt voor een communicatieflow op maat door middel van labeling. Zo is het mogelijk om uw klanten te typeren per label, en per label een aangepaste strategie te hanteren.
De basis van onze labels halen we uit informatie uit Graydon, onze eigen cijfers en de specifieke ervaring van uw onderneming. Deze labels zijn dus nauw op de huid van uw onderneming gemaakt.
Deze labeling wordt gebruikt om de communicatiestrategie te verfijnen. De tone-of-voice & het uiterlijk van de templates worden afgestemd op de debiteur, evenals de stappen in de communicatieflow. Waar de ene klant communicatie via e-mail of sms verkiest, heeft een andere klant misschien een voorkeur voor communicatie op papier, of zelfs liefst een gesprek aan de telefoon. Risolto focust daarbij trouwens ook op een digital first aanpak: waar mogelijk kiezen we een digitaal communicatiemiddel zoals e-mail of sms. Zo zet u uw communicatie slim in.

Orkestratie & bounce management

Dankzij de orkestrator functionaliteit kan Risolto eenvoudig de juiste informatie inzetten om klanten te contacteren: deze informatie wordt door middel van koppeling met uw bestaande software beschikbaar. Bovendien bent u er dankzij ons bounce management zeker van dat uw communicatie goed terecht komt. Lees meer over orkestratie over www.risolto.be/orkestratie

Geef uw team alle kansen om met Risolto tijdswinst te creëeren. Boek uw demo met onze Risolto Platform Adviseurs.