Blog Banner

Tijdswinst

Risolto maakt gebruik van events
om te zorgen voor Tijdswinst.

Het Risolto Platform past zijn communicatiestrategie aan op basis van interne en externe events.

Wat zijn events?

Events zijn bepaalde gebeurtenissen die het betaalgedrag kunnen beïnvloeden. Bijvoorbeeld een gebeurtenis die ervoor zorgt dat er terug meer cashflow is bij uw klant, een bepaalde datum waarop een betaalherinnering best getriggerd wordt, … Risolto Platform 
Risolto maakt daarbij een onderscheid tussen interne en externe events.

Interne events gebeuren in het programma zelf. Een praktisch voorbeeld: Risolto registreert dat een klant steevast betaalt de dag van de derde betaalherinnering. Het platform gaat die derde betaalherinnering vroeger versturen, en zo de betaling versnellen.

Externe events is informatie van buitenaf, die bepaalde acties kan triggeren. Scholen kunnen het einde van het schooljaar gebruiken om nog eens een betaalreminder te sturen voor resterende openstaande facturen. Horeca eigenaars hebben na een zonnig weekend meer inkomsten, waardoor de kans groter is dat ze hun opeenstaande facturen betalen.

Hierdoor is onze communicatieflow beter aangepast aan de situatie van de klant. Risolto zoekt het beste tijdstip om uw klant aan te spreken over onbetaalde facturen, waardoor we efficiënter werken en tijdswinst creëeren.

Geef uw team alle kansen om met Risolto tijdswinst te creëeren. Boek uw demo met onze Risolto Platform Adviseurs.